Νέο φόρουμ για Εληνικά κόμικ σκανς.

Νέο φόρουμ για Ελληνικά κόμικ σκανς.

Αρχειοθήκη Κόμικς

Με την συμμετοχή της GST.

Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Ελληνική μυθολογία (Κίων)

Το 1986, ο ανιψιός του Νίκου Τσιφόρου αποφάσισε να μεταφέρει σε μια σειρά κόμικς το ευθυμογραφικό βιβλίο του για την Ελληνική Μυθολογία. Κατάφεραν να βγάλουν 3 άλμπουμς, τα οποία ο εκδότης τα έβγαλε και στα Αγγλικά. Τον Αύγουστο του 2013 κυκλοφόρησε και μια πιστή ανατύπωση (facsimile) τους από γνωστή κυριακάτικη εφημερίδα.
Το σκαν του Yoshimitsu βέβαια είναι από την αρχική έκδοση.

Ellinikh Mythologia 01 - Thiseas (1986) (Kion) (Almost c2c) (Yoshimitsu)


http://ul.to/1kc94rhy

http://www.filefactory.com/file/2srj4melorux/Ellinikh_Mythologia_01_-_Thiseas_(1986)_(Kion)_(Almost_c2c)_(Yoshimitsu).cbr

10 σχόλια:

  1. φιλε μου pantheon, μηπως εχεις, τα αλλα 2 τευχη scaned?
    πες μου εαν θα σκανναρεις και τα αλλα δυο τευχη κομικ (ηρακλης, ιασονας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια χαρά.

    Το συγκεκριμένο τεύχος το έχει σκανάρει ο Yoshimitsu και όχι εγώ. :)
    Εγώ έχω την σειρά μεν, αλλά στις εκδόσεις του Βήματος και όχι της Κίων. Και μιας και οι εκδόσεις του Βήματος είναι παραγωγής 2013 και αντίθετα με το τι ευαγγελίζονται (ότι είναι δωρεάν και καλά) πληρώνεις έξτρα αντίτυπο για αυτές και υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο της ανεξάρτητης αναδιανομής τους στο επόμενο διάστημα. εμπίπτει στο κανόνα της τριετίας που έχουμε θεσπίσει ως ομάδα και μπλογκ.
    Παρόλα αυτά, αν στην πορεία εγώ ή κάποιο από τα άλλα μέλη της ομάδας και των φίλων μας βρει και τα άλλα τεύχη από την Κίων, θα το έχουμε υπόψη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες σου, φιλε μου pantheon.
    εχω μερικες ερωτησεις να σου κανω.

    1) εαν εχεις την σειρα ''ελληνικη μυθολογια'', του Βηματος, μηπως, μποριες να σκανναρεις και τα τευχη του -ηρακλη, και του -ιασονα? θα το εκτιμουσα, καθως αυτα τα 2 ειναι και τα μονα που δεν εχω απο τα ενθετα του Βηματος.

    2) επισης, εκτος απο το να δω τα scans, μηπως ξερεις, που, και πως, μπορω να αγορασω τα ενθετα του Βηματος με την ελληνικη μυθολογια (τα τευχη του ηρακλη και του ιασονα, αντιστοιχα.) αφου η σειρα κυκλοφορησε τον αυγουστο του 2013, τοτε λογικα θα μπορεσω να τα βρω καπου, σωστα?

    εαν μπορεις, βοηθησε με, ειτε με τον ενα, ειτε με τον αλλο τροπο, η και με τα 2 ερωτηματα μου.
    σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως εξήγησα, εμπίπτει στον κανόνα της τριετίας που έχουμε θεσπίσει ως ομάδα, που σημαίνει πως πρέπει να περάσουν 3 χρόνια πριν σκεφτώ να το σκανάρω.

    Για τα τεύχη τώρα, προσπάθησε να επικοινωνήσεις με την εφημερίδα για να δεις αν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα και αν στέλνουν ταχυδρομικώς τεύχη, αλλιώς θα πρέπει να τα ψάξεις ως μεταχειρισμένα. Και μιας η αγορά του μεταχειρισμένου είναι ρευστή, δεν μπορώ να σου υποδείξω ένα μέρος που θα τα βρεις σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραια. τοτε, μηπως μπορεις να πεις στον yotsimitsu να ανεβασει τα σκανναρισμενα τευχη της εκδοσης ΚΙΩΝ?
    νομιζω πως αυτο αρκει γαι την κατασταση αυτην.
    (αφου αυτα ειναι παλαιοτερα, και πανω απο 3 χρονων.)

    -επισης, μηπως τα πουλας αυτα τα τευχη της ελληνικης μυθολογιας (του βηματος, ηρακλης, ιασονας) που εχεις?
    θα τα αγορασω απο εσενα, εαν θελεις.

    σε ευχαριστω για την βοηθεια σου φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να ζητήσω από κανέναν να σκανάρει οτιδήποτε. Χόμπι είναι, όποτε θέλουν ασχολούνται.
    Επίσης, το μπλογκ δεν είναι στημένο για αγοραπωλησίες, παρά τις εκάστοτε συμβουλές που μπορεί να δίνουμε. Περιοριζόμαστε στα σκανς για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οκ, φιλε μου, δεν θα ξαναμιλησω για αγοραπωλησιες. :)
    μηπως μπορεις να μου πεις πως θα βρω τον Yoshimitsu? θα ηθελα να τον ρωτησω να μου σκανναρει και τα αλλα 2 τευχη της σειρας κιων, εαν μπορει, γιατι ειναι πολυ ωραια.

    ελπιζω να μην σε εκνευρισα φιλε μου, συγγνωμη.

    απλα μου αρεσε πολυ η σειρα ελληνικη μυθολογια, της σειρας ''κιων'' και θα ηθελα να δω και αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου φιλε μου pantheon, πως τα περνας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό που ζητάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΧΩ ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ. Δυστυχώς ήμουν ο...εκδότης, μπορώ να σας βοηθήσω να τα βρείτε.τηλ. 6977385629 email.lamgatis@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή